Wednesday, December 3, 2008

bapak sgle kepada imbuhan 'baru'

Bismillahirrahmanirrahim.Dengan ini rasminye blog beta.muahaha.hurm,skang baru pukul 9.44 bersamaan 03/12/2008[rabu]!ni baru abeh spm pagi tadi!lege2!aku dah merdeka buat seketika.blog ni mmg da rancang lame nak buat dah,tp..maklum le!org sibuk cket!huahaha!cibok mengalahkan PakLah,PakNuar!muahaha!berjaye gak aku bt ni!aku mase awal taun da nak bt ni,dengki sbb tgk member len ade![huh!kpade org yg berkenaan!kite serupa]kui3!pagi tadi mase last2 minute sebelum nak MERDEKA,kertas exam 2 dah chek bape kali da[arap2 la bnyk btoi,amin!mumtaz2!ngee]da bnyk bende n perkare yg aku nak bt,men game,tido,menhafal,cuci hati,bt blog ni,crik keje dan kroskan badan!muahaha!aku nak bg fitt bblek bdn ni.dah gemok le skang.malu2!urh!aku pemalu[aku pemalu??!!jeng3!!ajaib2!!][kepada sesiapa yg phm ni APE GELAK2 HA!!]kui3.hurm.esok pagi kene pegi kedai memandu sek tou nak gge dgr ceramah amek lesen!wee!xsabo2 ni!akan ku habiskan secepat mungken!dan ble ade lesen,program seterusnya ialah mencari kerja!aku ingat nak keje dekat2 cini je Mc'D ke,KFC ke,PIzzaHaT ke,besh cket.leh crik kwn baru,pengalaman baru n duit pon baru[muahaha!]nnt bile da ade duit leh bt hal aku sendri!xde la nak usha je org len pny barang!huahaha!then lps program keje,teh le!bt jela ape2 yg ptt yg tlh dirancang,asalkan xlanggar syarak!fuh2!khing!chow!

2 comments:

eyna08 said...

slm

ececeh

wat blog la plak

poyo je

hahahhahah

=p

ok r

not bad

but worst jek

kui3


heheheh


=P

Nuna said...

yuhuu! salam singgah :)